Candyyy!

Rubriken har INGET med inlägget att göra. Så för alla er som ville läsa om godis, sorry har inget att skriva om det... Jag uttråkad... Som jag ofta är... En fråga bara, uppdaterar jag för ofta? Alltså wierd question men ändå... Har tråkigt så jag lägger upp en störd sms konversation mellan mig och min kompis...
Jag- Ska vi va nån gång i veckan.
Hon-Asså jag vet inte om jag kan...
Jag-Nehe, y not?
Hon-Oj jag trodde du va ____
Jag-Jaha... Så kan vi va i veckan i sånna fall?
Hon-Nej det går tyvärr inte....

På den tomma raden ska det stå ett namn som jag inte skriver. Lite wierd att hon först ba:"det går inte" och sen "oj jag trodde du va den personen"
Jaja thats just something that happend. Luv yah as always. Gtg nu för jag ska läsa! YEAY :)/Bebster ;D


Kommentarer
Chamilla Magnusson

Det där med att lägga upp inlägg är en ganska hårfin sak har jag märkt. Jag har en tjejkompis som lägger upp alldeles för sällan och jag tycker själv att för många inlägg under en dag kan vara lite jobbigt att läsa sig igenom.
Jag har som en tum regel; Är du med i en utmaning kan man skriva två inlägg - ett med utmaningen och ett om något annat. Annars blir det som "kaka-på-kaka", förstår du? Sen har jag mycket annat jag måste göra och har inte mycket tid för att sitta vid datorn.

Svar: Ok tnx för svar :) just wanted to know haha, hoppas du gillar vår blogg ;)
Elsa & Ebba

2012-08-14 @ 23:01:13
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/
Chamilla Magnusson

Den är väldigt söt n_n och designen är ju bara bäst n_~
Hoppas jag inte lät för "strikt", "sträng" eller tråkig helt enkelt. Känner man för att skriva på sin blogg får man helt enkelt göra det, men vill man ha någon att läsa den måste man tänka "Hade jag orkat mig igenom detta?". När man väl fått en skara som följer en lite flitigare - kikar in och kommenterar då och då - då kan man chansa och lägga ut ett extra någon gång då och då. Kanske spejsa till det om man känner för det n_~

Oh! Jag glömde nästan! Såg att ni började blogga för bara någon månad sedan.
Varmt välkomna till blogg världen vänner! ^o^
Jag ser fram emot en långlivad blogg med er n_n
Kram Bok/hund/motorcykel nörden Chamilla

2012-08-15 @ 21:17:20
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/
Anna

Svar: Kul att du gillar min blogg. Blir alltid så smickrad när någon gillar den(:

Ja, pocket har en förmåga att lätt bli förstörda,men de är billigare. Men eftersom de inbundna också är rätt billiga så kanske det är smartare att köpa dem. Dessutom planerar jag ju att någon gång läsa klart serien så det kommer förhoppningsvis inte bli ett onödigt köp^^

2012-08-16 @ 12:11:46
URL: http://bookshelf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

novellerfanfics.blogg.se

här läser du fanfics och noveller av Elsa och Ebba (båda 13 år). Vi bor i Örebro och om du ska kopiera våra berättelser eller ta någonting "coolt" ifrån de så fråga om lov och ge oss cred.

RSS 2.0