Blööööööh

Haii... Så jag hade tänkt lägga ut näsa kapitel på novellen, men jag är för tillfället utelåst... Jag va lixom ute och så pratade jag med en kompis i mobilen, sen när jag kom hem hade mamma just låst och vägrade låsa upp eftersom hon försökt ringa mig på mobilen och jag svarade inte... Jag har en sak att säga om detta; FML!!!!! Jag är glad att ja inte är hungrig iaf, har inte varit det på hela dan, mådde typ skit-illa imorse så jag åkte hem från skolan typ vid elva...(typ då tror jag) Gawd vilken "underbar" dag, NOT. Så nu väntar jag på att min låtsaspappa ska komma hem. Ja tänkt hur för jävligt (sorry för svordomar) livet kan va ibland rent ut sagt. Well får se om jag lägger ut kapitlet sen, vet inte när mina jävla (sorry again) föräldrar kommmer hem... Fett arg. Luv yah people <3 /Bebsta' ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

novellerfanfics.blogg.se

här läser du fanfics och noveller av Elsa och Ebba (båda 13 år). Vi bor i Örebro och om du ska kopiera våra berättelser eller ta någonting "coolt" ifrån de så fråga om lov och ge oss cred.

RSS 2.0