hej!

ok. en sak ba innan ja börjar skriva asmycke... FÖRLÅT SÅ HIMLA MYCKET FÖR USEL UPPDATERING FRÅN MIG!  tack och lov har ebba vart här och saveat the day och som hon skrev tidigare så är båda hemma, ja har vart i gbg på liseberg och hon har vart hos sin pappa tror ja :) aja så eftersom jag inte har uppdaterat så mycke på sistonde så får ni två kapitel ikväll med typ 10 minuters mellanrum så ni vet :D såg på titanic för ett tag sen och grät aset av mig bokstavligt talat, anyway så hoppas ni har haft det bra även fast jag inte har uppdaterat så mycket som ebba har gjort... hon har inget liv... haha nerå skojja ba, eller de kanske e sant ahhahahahahahhahahha XD ebba ta inte illa upp babe XD 
(gammal bild på one direction från x factor, så stolt över de!)
så ska sluta skriva nu å uppdatera YSMY nu, hoppas ni kommer gilla det! älskar er bajsmycke! xxxx
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

novellerfanfics.blogg.se

här läser du fanfics och noveller av Elsa och Ebba (båda 13 år). Vi bor i Örebro och om du ska kopiera våra berättelser eller ta någonting "coolt" ifrån de så fråga om lov och ge oss cred.

RSS 2.0