Hej

Okej så sorry för onödiga tomma inlägg... Fast ett var Elsas... Tror jag, jag skrev det iaf inte! Jag kanske uppdaterar extremt mkt men jag har faktiskt en ursäkt. Motsatsen till Willam Spetz argument om varför det skulle gå dåligt på provet. Han sa att livet kom i mellan, men nu är det så att jag har extremt tråkigt 24/7 och har knappt nåt liv (Om inte Spotify, böcker& Youtube räknas som liv... Åh ja juste, internet oxå) så thats y... Fast ingen klagar ju men de som hade tänkt att gö det kan ********** typ... Hehe lite damp... Förlåt om jag var elak mot er haters! Det var verkligen inte meningen att såra era känslor!!! :( HAHAHAHAHAHA åh gud jag är helt crazyyyy! Jag vet ett citat från Breaking Dawn som passar in på mig...(Ja jag är Twilight nörd! Nej Twilight är INTE ute...) Så här kmr det:
'Mamma tappade honom ofta när han va liten' tänkte Leah.
'På huvudet, tydligen'
'Och han brukade gnaga på spjälorna i sin säng'
'Bly i målarfärgen?'
'Det verkar så' tänkte hon.

Haha älskar det där citatet... För alla er som inte vet är det på sida 204 i Jacobs del i Breaking Dawn som sagt. Just nu läser jag dock inte den boken, jag läser Vampire Academy, The secret Circle och Årsta Mördaren (gillar inte den sista) som ni märker läser jag flera böcker på en gång. Det gör jag nästan jämt och folk ba: Hur kan du skilja på böckerna?
Ha det är easy... När man läser mkt ser man skillnad på "språket" som olika författare använder och hur de gillar att skriva... Ska inte tjata så mkt mer om böcker nu och ska sluta tjata i allmänhet...(kanske).... Hehe så love ya guys & girls (fast det är väl bara typ girls som läser vår blogg? Om du är kille och läser, kommentera plz! Det vore LEPRUCHAUN) Hugs 'n' kisses/Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

novellerfanfics.blogg.se

här läser du fanfics och noveller av Elsa och Ebba (båda 13 år). Vi bor i Örebro och om du ska kopiera våra berättelser eller ta någonting "coolt" ifrån de så fråga om lov och ge oss cred.

RSS 2.0