I´m a over emotional sad teenager...

HEJ! Gawd jag hittade gamla bilder från när jag va liten och semestrar några år tillbaka och jag började bokstavligt talat störtgrina! Så jag tänkte när jag ändå gråter så... så då satte jag på Louis cover av Look after you... det va inte så smart... grät ännu mer.... så jag tänkte jag bloggar lite... 0 sidvisningar... "yeay"... men nu har jag skrivit av mig lite och ätit Skittles så i feel fine... ska uppdatera imorron på novellen... sorry för det hära randoma inlägett.. typ... Luv yah<3 I love u/Bebsta'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

novellerfanfics.blogg.se

här läser du fanfics och noveller av Elsa och Ebba (båda 13 år). Vi bor i Örebro och om du ska kopiera våra berättelser eller ta någonting "coolt" ifrån de så fråga om lov och ge oss cred.

RSS 2.0