You stole my heart. kapitel 5.

This has happend:

– Well, you better be quick milady. Sa Harry medans Niall och de skrikande fansen kom närmare.

Jag sprang in i affären igen.

 

Kapitel 5, I can’t be no superman, but for you I’ll be superhuman.

 

Daisys Perspektiv

- Can we use your bathroom please?! Frågade jag till tjejen I kassan. Hon skakade på huvudet och sa att det bara var för personalen.

- Please? I’ll buy everything in the store that’s out here! Skrek jag till henne, och hon nickade långsamt.

– Fine. Go on. Sa hon och jag sa till henne att hålla upp dörren till badrummet och stänga den så fort det var tre människor där inne.

Jag sprang ut igen och skrek till Harry och Niall att följa mig och de gjorde som de blev tillsagda. Vi rusade in i affären igen och jag skrek åt tjejen att öppna dörren. Hon gjorde som jag sa och när vi var inne så stängde hon igen. Jag låste och kollade på killarna som stog och stirrade på mig med hakorna nere vid knäna.

– What? Frågade jag och kollade på de som om jag nyss hade gjort något dumt.

– Babe. That. Was. Brilliant. Sa Harry och kysste mig lätt på munnen. Sedan fortsatte han. But how did you do it? Okej då nu kör vi, dags för jobbigt erkännande…

- Ehrrm… Boys, you need to pay for all the things in the store, but nothing else. Sa jag och kollade oroligt på de, de kollade på varnadra och brast i skratt.

- Dani and El will love this. Skrattade Niall och kollade på mig. Jag var helröd i ansiktet och Harry kollade på mig.

- It seems like we have to buy a new closet too i believe. Sa han och jag kollade på de. Sedan hörde jag en låg knackning på dörren. Jag öppnade förskitigt och såg en helt tom affär utan några fans och bara en kassörska. Hon log mot mig och sa att det var okej att komma ut nu. Jag gick ut och kollade sedan på Niall och Harry som gick fram till tjejen.

- Are we going to buy everything? Frågade Niall och kollade sig omkring med ren skräck i ögonen.

- Yea, or well, someone has to. Sa hon och kollade på oss. Sedan började hon ta ner alla varor från hyllorna och räkna de. Olika sorters stingtrosor och vanliga trosor, och alla möjliga sorters bh:ar och olika nattlinnen. Jag ska nog inte gå så mycket djupare in på ämnet men så var det i alla fall.

När vi äntligen hade betalat och var påväg ut så hade alla minst tio påsar som vi höll i. El och Dani skulle bli galna, men jag bestämde att minst tre påsar skulle jag ha. Jag hade packat ner allt det jag själv ville ha i de tre påsarna och de satt längst in på armen. Eftersom det bara var Harry och Lou som hade körkort och vi hade tagit Harrys bil antog jag att vi skulle åka hem med den. Tack och lov, så stog den där på parkeringen. Och vi slängde in allt i bagaget, förutom mina tre påsar som jag tog med in i framsätet, och så körde vi hem. Jag och Harry satt fram och Niall bakom oss. Påväg hem så började jag prata med Niall.

– So Niall, tell me. How did it go? Frågade jag och kollade bak på honom och flinade. Han blev lite generad och kollade bort.

– It was fine. We talked until she was told to go by her boss. We had a really great time and we’ll meet up again in Sunday. Sa han och log. Han var antagligen kär, han kollade ut genom fönstret och log.

 

När vi var hemma så kom El och Dani för att hjälpa oss packa ur allt. De drog häftigt efter andan när de fick se alla Victorias secret påsarna.

De såg frågande på mig och jag nickade med huvet åt killarnas håll. När Louis och Liam kom ut så såg de väldigt chockade ut. De stog med hakorna nere vid tårna och jag bara skrattade, tog mina påsar och gick in. När jag kollade in i vardagsrummet påväg upp till Harrys rum så såg jag att Zayn och Katt satt och kollade på tv, jag ropade hej till de, sedan sprang jag upp. Efter fem minuter så kom Harry också in. Jag satt på sängen och hade börjat klippa av alla prislappar från kläderna.

- So, did you have fun today? Frågade han och la sig bredvid mig på sängen. Ett litet leende lekte på hans läppar.

– Boy if I did! Sa jag och skrattade, jag la bort saxen och kläderna från sängen och la mig sedan på hans bröstkorg.

 

 

Harrys Perspektiv

Det var kväll. Liam och Dani hade fixat mackor och vi satt framför tv:n och tittade på Love Actually. Zayn och Katt hade ”gått och lagt sig” när vi precis skulle börja titta på filmen. Daisy satt uppkurad i mitt knä och höll på med mitt hår. Hon säger att hon älskar mitt hår, inte för att jag håller med henne så mycket, visst okej det ser ganska bra ut men hur ska man någonsin kunna se mina öron? Haha, typiskt mig, bry sig om sina öron…

Men i alla fall så satt vi där och efter ett tag så var filmen slut. Daisy hade somnat i mitt knä. Hon var så söt när hon sov. Ärligt, hon såg ut som en liten bäbis. En riktigt gullig baby.

 

Daisys Perspektiv

Jag kände ett par starka armar lyfta upp mig ur soffan som jag antog var Harry. Jag gnydde till och kurade upp mig intill hans bröstkorg.  Det kändes nästan som man flög, som man svävade. Harry var så försiktigt, rädd att han skulle tappa lilla mig. När vi gick in i Harrys rum så la han förskitigt ner mig på sängen, sedan så drog han försiktigt av mig jeansen och tröjan och satte på sin egen på mig. När jag fick på mig den så luktade det Harry, han luktade pepparmint och lite tandkräm.  Sedan hörde jag hur han drog av sig sina jeans, och slängde de på golvet. Undrar vart han hade lagt mina kläder, jag hade inte hört… åh, där hörde jag att han slängde ner något mer och antog att det var mina kläder. Han drog täcket över oss och jag kröp närmare honom. Han lade en arm om min midja och viskade lågt i mitt öra,

- Sorry for waking you up babe. När han viskade det så snuddade hans läppar vid mitt öra, även om det hade hänt fler gånger så kunde jag inte vänja mig. Jag rös av välbehag och kröp upp mot Harrys bröst.

- If you didn’t wake me up I’d probably dream about you, but this is better. Sa jag och kollade på honom. Hans ögon glimmade i mörkret och kollade in i mina.

– I love you Daisy. Sa han efter en stunds tittande i ögonen grejen, varje gång han sa det så blev jag alldeles varm inuti. Att veta att han älskar mig gör hela min värld bättre, jag fattar inte hur jag har kunnat leva utan honom förut.

– Love you to Haz… Sa jag och kysste honom. Varma, heta kyssar övergick till små tungkyssar, de övergick så småning om till grovhångel och sedan gick Harrys händer innanför min tröja, knäppte upp bh:n som han hade glömt att tagit av förut. Den åkte ner på golvet. Jag strök med mina händer över Harrys bröstkorg och kysste honom på halsen och ner på bröstet. Han drog upp mig till hans mun igen och kysste mig igen. Sedan rullade han över på mig och… ja, jag ska nog inte gå in på ämnet men ni fattar va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

novellerfanfics.blogg.se

här läser du fanfics och noveller av Elsa och Ebba (båda 13 år). Vi bor i Örebro och om du ska kopiera våra berättelser eller ta någonting "coolt" ifrån de så fråga om lov och ge oss cred.

RSS 2.0